Trys galingi būdai, kaip išlikti ramiam, atsipalaidavusiam bet kokioje situacijoje - tutikraigali.lt
Call us toll free: +1 800 789 50 12
Best WP Theme Ever!
Call us toll free: +1 800 789 50 12

Trys galingi būdai, kaip išlikti ramiam, atsipalaidavusiam bet kokioje situacijoje

TRYS GALINGI BŪDAI, KAIP IŠLIKTI RAMIAM, ATSIPALAIDAVUSIAM BET KOKIOJE SITUACIJOJE

 

Šiame straipsnyje aptarsime 3 galingus atsipalaidavimo būdus, o vieną iš jų įrašiau audio įraše ir galėsi praktiškai išbandyti.

Trys galingi būdai kaip išlikti ramiam, atsipalaidavusiam bet kokioje situacijojeAtsipalaidavus stresas ir įtampa taps retenybė, kaip briedis dykumoje, todėl:

-bendrausi lengviau su aplinkiniais,

-tapsi patrauklesnė asmenybė,

-turėsi daugiau vidinės ramybės,

-dings baimė, stresas, dvejojimai,

-pasitikėsi savimi ir būsi drąsesnis,

-pagerės vaizduotė ir kūryba, būsi energingesnis, laimingesnis.

Albertas Einšteinas valandų valandas gulėdavo vonioje pilnoje vandens su burbuliukais. Ir griežtai drausdavo jį trukdyti, teigdamas, kad atsipalaidavimas yra labai svarbu norint gauti bet kokį teisingą atsakymą.

Taigi kokie tie 3 stebuklingi atsipalaidavimo būdai?

1) Atsipalaidavimas. Paprasčiausias būdas atsipalaiduoti yra.. tiesiog atsipalaiduoti.

Vienintelė priežastis dėl ko jauti įtampą yra ta, jog reaguodamas į aplinką pradėjai tapatintis su atėjusiais jausmais.

Turiu gerą naujieną – Tu neesi Tavo mintys ar jausmai, Tu tai tik patiri!

Todėl kitą kartą kai pajusi kažką nemalonaus – nereaguok į tą jausmą, bet kelioms sekundėms pasidavęs atsipalaiduok jame toks, koks esi.

Atpalaiduok kūną tame jausme taip, kaip jį atpalaiduoja geras masažas, paleisk vadeles.

Kuo dažniau tai darysi, tuo greičiau praeis vidiniai „ištiktukai“ ir galėsi drąsiai toliau gyventi.

Jeigu pradžioje sunku atsipalaiduoti, tai stipriai įtempk visą savo kūną (netgi veidą). Pabūk akimirką įsitempęs. Ir tada visiškai atsipalaiduok. Vėl įtempk kiekvieną kūno viją. Vėl visiškai atsipalaiduok.

Tai ne tik padės nusiimti įtampas, bet ir leis pastebėti, kad Tu esi savo kūno šeimininkas, todėl aukščiau minėtas pratimas pavyks dar lengviau.

2) Leidimas. Kovodamas su savo jausmais ar mintimis nieko nelaimėsi.

Yra žmonių, kurie metų metus kovoja su savo baimėmis, vidinėmis problemomis, tačiau niekas nesikeičia.

Jausmo prigimtis yra judėti ir kisti. Todėl išeitis yra leidimas.

Leisk sau patirti baimę, kai ji ateina ir pastebėsi, kad ji praeis.

Leisk sau patirti pyktį ir pastebėsi, kaip išsilaisvini nuo jo.

Leisk kitiems žmonėms būti tokiems, kokie jie yra ir pastebėsi, kaip jie nebeįtakos Tavo nuotaikos bei savijautos.

Šiam efektyviam vidinės ramybės ir atsipalaidavimo pratimui esu sukūręs audio įrašą, jį išbandyk ČIA. (audio įrašą galėsi atsisiųsti)

3) Priimtinumas. Tai labai saldus būdas vėl pradėti šypsotis. Savyje turime pasirinkimą su kuo tapatintis: savo mintimis, jausmais ar stebėtoju, kuriam tai ateina.

Tas stebėtojas yra natūraliam priimtinume, nes jis mūsų viduje nereaguodamas pasitinka ateinančias mintis ir jausmus.

Todėl turime pasirinkimą: tapatintis su savo mintimis ir jausmais arba tapatintis su tuo, kam visa tai ateina.

Nereikia jokio stebuklingo supratimo, kad pavyktų tapatintis su stebėtoju, kuris viską priima. Intuityviai persiidentifikuok su juo.

Tai akimirkos uždavinys, kuriam reikia įdėti nulį proto.

Galų gale jausmai ir mintys, kurie taip drumsčia ramybę yra Tavo, Tu esi viso to balagano šeimininkas. Todėl natūraliai Tavyje yra dalis, kuri myli tą vidinę audrą.

Jeigu jaučiuosi blogai, tiesiog pasakau sau modamas ranka, „Ai vis tiek tai mano ir manyje yra dalis, kuri visa tai myli“ ir tai automatiškai mane perkelia į meilę.

O meilėje visos blogybės išnyksta.

Neįmanoma įveikti savo minčių, jausmų ir laimėti, lygiai kaip neįmanoma kovoti su tamsa. Viskas, ko reikia, yra sąmonės šviesa. O ta šviesa esi Tu. Kuo labiau atsipalaiduoji gyvenime, tuo daugiau sąmonės šviesos į jį patenka. Atsipalaiduok.

 

Iki malonaus,
Tadas Rakauskas 

Komentarai: 1

Rašyti komentarą...

Your email address will not be published. Required fields are marked *